Timeplan

Timeforklaringer

Gjelder fra 24. August 2020
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag
18:00-19:20
Grunnkurs
18:00-19:20
Konkurranse
18:00-19:20
Grunnkurs
18:00-19:30
Sekk
18:00-19:30
Alle / Teknikkg
13:00-15:00
Åpen Matte
19:30-21:00
Kickboksing
19:30-21:00
Boksing
19:30-21:00
Kickboksing
19:30-20:00
Stretching
20:00-21:30
Mosjon

Grunnkurs (GK)

Ny i kickboksing? Grunnkurset vårt er et relativt intensivt program som foregår over en periode på ca. seks uker der du får tett oppfølging fra våre instruktører. Målet med grunnkurset er at du skal lære deg de mest grunnleggende teknikkene i kickboksing. Ved fullført Grunnkurs vil du ha muligheten til å trene sammen med mer erfarne utøvere på Kickboksing-partiet.

Kickboksing

Kickboksing er vårt hovedparti, og her kan alle som har fullført GK trene. Dette partiet inkluderer både erfarne utøvere og utøvere som er ferske fra grunnkurset, men absolutt alle er like velkomne! På dette partiet tar vi sikte på å inkludere alle like mye, og de mer erfarne utøverne vil bidra ekstra til å hjelpe nye utøvere. Kickboksing-partiet vil ha flere og mer avanserte teknikker, kombinasjoner og sparring, men det legges opp til trygge treningsrammer der alle føler seg inkludert og har godt utbytte fra treningene.

Boxing

På dette partiet trener vi spesifikt på boksing, der bokseteknikk er hovedfokuset. Partiet er åpent for alle.

Konkurranseparti

Konkurransepartiet vårt er bare åpent for utøvere som skal konkurrere, eller for utøvere som har blitt forespurt om å være med som treningspartnere for de som skal konkurrere. For å konkurrere er det nødvendig å ha en del treningserfaring innen sporten. Har du et ønske om å delta i konkurranse vil det derfor være nødvendig å snakke med hovedtrener om muligheten for å rykke opp.

Pads

Kombinasjonstrening med slag og spark på mitts eller Thai-pads. Dette er super trening for den som ønsker rask teknikkprogresjon, og det er i tillegg svært god utholdenhetstrening! Partier er åpent for alle.

Stretching

På stretching-treningene får du muligheten til å variere den intensive treningen med tøying for å bli mykere. Svært nyttig trening, enten målet ditt er å sparke høyere eller bare få tøyd stive muskler etter lange dager på arbeid. Partiet er åpent for alle.

Mosjon

Populært kalt «pensjonistpartiet» – her kan du komme og trene sammen med andre som har oppdaget at kickboksing kan være en svært gøy og givende mosjonsform! Partiet er åpent for alle.

Sirkeltrening

Kondisjon/styrke-økt der instruktøren setter opp forskjellige poster som setter styrken og utholdenheten på prøve. Partiet er åpent for alle.

Åpen Matte

Sliter du med noe som du ikke synes du får til? kom på åpent matte så er det garantert noe der du kan spørre om hjelp. Åpent for alle.

Egentrening

Har du levert kontrakt vil du få kode til bakdøra. På denne måten kan du trene utenom vanlig treningstider. Åpent mellom 08.00 og 22.00. Husk å rydd etter deg.