Utvidet tilbud – Stretching

Fra torsdag 6. februar og fremover etter 30+-partiet vil Marte kjøre stretching-timer for oss på TKBK som et lite pilotprosjekt. Blir det bra oppmøte denne perioden fortsetter vi å kjøre tilbudet. Stretching er et greit supplement til de ordinære kickboxingtimene for å øke tøyeligheten. Timene er åpent for alle partiene, Grunnkurs 1 & 2, Videregående og 30+ partiet. Altså, torsdager klokken 19:30 vil vi kjøre stretching.

Gratulerer med graderinga!

Gradering i Kickboxing hos TKBK, foto: www.bj0rn.net
Gradering i Kickboxing hos TKBK, foto: www.bj0rn.net
Gradering i Kickboxing hos TKBK, foto: www.bj0rn.net
Gradering i Kickboxing hos TKBK, foto: www.bj0rn.net
Gradering i Kickboxing hos TKBK, foto: www.bj0rn.net
Gradering i Kickboxing hos TKBK, foto: www.bj0rn.net
Gradering i Kickboxing hos TKBK, foto: www.bj0rn.net
Gradering i Kickboxing hos TKBK, foto: www.bj0rn.net
I dag hadde vi gradering til gult og oransje beltegrad på TKBK. Følgende elever bestod graderinga:

Gult
Marte R
Magdolna M
Diane J
Timo F
Joachim M
Kenneth T

Oransje
Momo

Gradering 26. januar

Det blir gradering for GULT og ORANSJE belte førstkommende søndag.

Gult starter kl 12.00
Orange starter kl 13.00

Møt opp ferdig oppvarmet.

Disse beltene er krav til dere som etterhvert ønsker å begynne å gå kamper eller så er det en fin målsetning å sette seg ved egen trening.
Graderingen koster som vanlig 200kr pr stk.

Før sommeren vil det være muligheter for å gradere seg til GULT, GRØNT I, GRØNT II, BLÅTT I, BLÅTT II.

Ved spørsmål. ta kontakt kontakt@tkbk.no | Facebook.

Nybegynnerkurs og informasjon

Det var bra oppmøte på informasjonsmøte i dag for grunnkurs kickboxing hos Trondheim Kickboxing Klubb. Vi har nå lagt ut en progresjonsplan for våren 2014 du kan finne her. Denne planen behøver vi nødvendigvis ikke følge slavisk, men gir dere en liten oversikt over hva vi går igjennom fra uke til uke.
Tirsdag 14. starter også nybegynnerkurset hos 30+ partiet hvor både nye og gamle medlemmer kan delta. Rekker du ikke komme de første ukene er det fullt mulig å dukke opp på trening for en prøvetime fremover også. Ta med treningsklær og vannflaske!

For påmelding benytt dere av dette skjemaet 🙂